Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Reklamacja i wymiana urządzeń

Nabywcy przysługuje prawo wymiany kasy na nową w przypadku gdy:

  • w okresie gwarancji wykonano 3 nieskuteczne naprawy tej samej usterki, oraz
  • trwałe usunięcie wady jest niemożliwe.


Rozpatrzenie reklamacji możliwe jest po dostarczeniu sprzedawcy następujących dokumentów:

  • ważnej karty gwarancyjnej,
  • kopii książki serwisowej z udokumentowanymi wpisami z przeprowadzonych napraw,
  • Protokołu Reklamacji.
  • Formularz Protokołu Reklamacji wydaje Autoryzowany Punkt Serwisowy.


Wymiana, o której mowa powyżej, może nastąpić po uprzednim zaakceptowaniu reklamacji przez producenta kasy.

Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.