W przypadku awarii czytnika, użytkownik powinien w pierwszej kolejności sprawdzić prawidłowość podłączenia, zasilanie oraz jego konfigurację. Jeżeli pomimo poprawnych połączeń i ustawień skaner nadal nie funkcjonuje. Użytkownik powiadamia o tym fakcie serwis lokalny, który podejmuje interwencję i zmierza do naprawy sprzętu w Autoryzowanym Serwisie.
W przypadku dostarczenia czytnika do Serwisu Posnet. Należy wraz z urządzeniem dostarczyć kartę gwarancyjną, szczegółowy opis usterki, pełne dane zlecającego z NIP i numer telefonu kontaktowego w razie potrzeby konsultacji. Zgłoszenie reklamacji należy składać na formularzu TRS – Techniczny Raport Serwisowy.
Dla realizacji uprawnień z tytułu gwarancji, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu fabrycznym i powinien zawierać wyposażenie dodatkowe tj:
Opakowanie czytnika musi zapewniać bezpieczny transport, ponieważ czytniki laserowe z ruchomymi lustrami są czułe na wstrząsy.
Klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny. POSNET wysyłkę sprzętu realizuje za pośrednictwem spedycji DHL.