Przed złożeniem zamówienia należy bezwzględnie upewnić się, że wybrane rozwiązanie spełni pokładane w nim oczekiwania. Szczegółowe informacje techniczne i funkcjonalne urządzeń oraz technologii dotykowych opisane są w dziale Wsparcie. Swoją pomocą w zakresie konsultacji merytorycznych służy również Dział Wsparcia Produktów Systemowych Posnet.
W przypadku, gdy dany model lub konfigurację sugeruje dostawca oprogramowania bądź firma wdrożeniowa zdecydowanie zaleca się wybór wskazanego sprzętu. Producenci oprogramowania oraz firmy zajmujące się wdrożeniami systemów informatycznych zazwyczaj posiadają praktyczną wiedzę w zakresie jakości działania oprogramowania na danym sprzęcie.
Przed zakupem sugerujemy weryfikację, czy potencjalny dostawca działa w obrębie polskiej sieci dystrybucji produktów Elo oraz Hisense. Dzięki weryfikacji Użytkownik uzyskuje pewność że zakupione urządzenie będzie posiadało wsparcie techniczne i serwisowe również ze strony Dystrybutora. Proces weryfikacji jest bardzo prosty. Najlepiej można go przeprowadzić kontaktując się bezpośrednio z Działem Wsparcia Produktów Systemowych Posnet. Firma Posnet nie wspiera urządzeń nabytych poza oficjalnym kanałem dystrybucji.
W przypadku braku potencjalnego dostawcy produkty można zamówić u Przedstawicieli Regionalnych. Zamówienie zostanie przekazane do najbliższego Autoryzowanego Dilera Posnet, który posiada odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia wdrożeń produktów Elo oraz Hisense.