Obowiązki nabywcy
Nabywca zobowiązany jest do:
- starannego przechowywania książki serwisowej w miejscu używania urządzenia przez cały okres eksploatacji i jej udostępnienia na każde wezwanie Urzędu Skarbowego oraz Autoryzowanego Punktu Serwisowego,
- niezwłocznego zawiadomienia Urzędu Skarbowego i Autoryzowanego Punktu Serwisowego w przypadku utraty książki serwisowej, zlecania właściwemu Autoryzowanemu Punktowi Serwisowemu wykonywania przeglądu kasy, co 24 miesięcy zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U. 2019 r., poz. 816).
Weryfikacja wady sprzętu
Serwis urządzeń fiskalnych Posnet realizowany jest przez Autoryzowane Punkty Serwisowe. Zanim jednak zgłosisz awarię do Serwisu, prosimy o zweryfikowanie usterki zgodnie z poniższą procedurą.
- Potwierdzić powtarzalność usterki (usterka powtarza się regularnie lub nieregularnie).
- Zweryfikować na podstawie informacji zawartych w instrukcji obsługi klasyfikację usterki, która może być związana z programem sprzedażowym lub z awarią urządzenia fiskalnego.
- Skonsultować problem z publicznie udostępnianą pomocą na stronie internetowej Posnet, w dziale Dla Klienta.
- W przypadku niemożności samodzielnego usunięcia usterki, należy zlecić weryfikację awarii Autoryzowanemu Partnerowi Serwisowemu Posnet lub producentowi oprogramowania (jeśli problem dotyczy oprogramowania). Dane Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Posnet znajdują się w Książce Serwisowej urządzenia fiskalnego.
- W przypadku niemożności kontaktu z placówką serwisową, należy skontaktować się z Serwisem Centralnym Posnet, odpowiednim Oddziałem Posnet lub Autoryzowanym Punktem Serwisowym Producenta.