Niecały 1% urządzeń fiskalnych oddawanych jest do serwisu. To potwierdzenie, że Posnet jest firmą premium. Świadczy o tym awaryjność na poziomie niższym niż 1% w przypadku wewnętrznej awarii kasy. Do wyniku nie wlicza się serwisowania wynikającego z zaniedbań, działań nieporządanych (takich jak intensywne zalanie cieczą), uszczerbek lub upadek kasy z dużej wysokości. Wspomniane przypadki nie są objęte gwarancją. Produkty mają podwyższoną odporność na kurz i brud a także na wilgoć, nie mniej nie ma na rynku kas, które mogą pracować pod wodą lub bezawaryjnie będą pracować po upadku z dużej wysokości. Oczywiście można zmniejszyć prawdopodobieństwo uszkodzenia lub zabrudzenia poprzez wszelkiego typu nakładki chroniące.
Wspomniany 1% to wartość w skali globalnej w odniesieniu do wszystkich wyprodukowanych urządzeń. W czołówce urządzeń o najmniejszej awaryjności są: drukarki Thermal FV EJ, Trio oraz kasy Ergo i Bingo HS EJ.
Informacje o usterkach są szczegółowo analizowane i trafiają jako informacja zwrotna do Pionu Konstrukcyjnego. Stąd tak dobry wynik i niska awaryjność. Od lat dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, cięgle je udoskonalając.
Szczególnym podzespołem kasy lub drukarki jest mechanizm drukujący zawierający zębatki. Ze względu na funkcjonalność – zatrzaskiwanie się, muszą być częściowo odsłonięte. Konstrukcja urządzeń Posnet w związku z tą funkcją jest bardzo odporna. Możliwe uszkodzenia mechanizmu drukującego powstają zwykle z przyczyn niezależnych, gdy na przykład wpadnie do niego spinacz biurowy. Nie jest to bowiem usterka, która wynika z wady podzespołu wykorzystanego w produkcji.
Pracownicy serwisu zawsze chętnie służą pomocą. Kontaktować z nami można się poprzez infolinię lub bezpośredni numer wsparcia technicznego. Udzielamy porad związanych z użytkowaniem, konfiguracją, programowaniem urządzeń, połączeniem z komputerem, a także rozbudową i modernizacją. Warto jednak wiedzieć w jakich przypadkach użytkownik, to właśnie z nami, powinien się kontaktować. Zazwyczaj pierwszą linią jest serwis przypisany do kasy, czyli dystrybutor, od którego użytkownik kupił urządzenie fiskalne. Tak więc w przypadku gdy potrzebny jest przegląd kasy lub innego rodzaju usługa użytkownik kasy powinen kontaktować się z serwisantem. Jego dane kontaktowe znajdują się w książce serwisowej na stronie 6. Według przepisów prawa, Serwis przypisany jest do danego urządzenia fiskalnego (lub urządzeń fiskalnych) i zgłoszony do Urzędu Skarbowego. Nie ma takiej dowolności jak w przypadku serwisowania urządzeń powszechnego użytku gdy można skorzystać z dowolnego serwisu. Serwis urządzenia fiskalnego można zmienić – nie jest on przypisany na zawsze. W uzasadnionych okolicznościach istnieje możliwość zmiany serwisu, wymagana jest zgoda Serwisu Głównego kasy.