Po zweryfikowaniu i potwierdzeniu usterki urządzenie wykazujące wady powinno być przekazane do Dostawcy lub bezpośrednio do Centrum Serwisowego Posnet (po wcześniejszym ustaleniu tego z Posnet).
Dane znajdujące się na twardym dysku powinny być zabezpieczone przed utratą lub uszkodzeniem. Konieczne jest wykonanie kopii wszystkich danych na innym komputerze lub dysku zewnętrznym. Formatowanie twardego dysku jest jednym z podstawowych procesów procedur testowych. Posnet zaleca, aby wykonanie kopii bezpieczeństwa danych zlecić Integratorowi Systemowemu.
Opakowanie powinno skutecznie zabezpieczać podzespoły elektroniczne i mechaniczne urządzenia przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Posnet zaleca aby stosować oryginalne opakowania fabryczne wraz z oryginalnymi wypełniaczami. W przypadku urządzeń o dużych gabarytach (np. monitory z grupy IDS) powinny być transportowane na paletach.
Wewnątrz opakowania powinien znajdować się szczegółowy opis usterki urządzenia oraz dane teleadresowe do osoby, która przeprowadziła proces weryfikacji usterki.
Urządzenie w którym potwierdzono usterkę można dostarczyć do Serwisu Centralnego Posnet osobiście lub przesłać na własny koszt pod adres:
Posnet Polska S.A.
Serwis Centralny (RMA)
ul. Municypalna 33, 02-281 Warszawa
Centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 18.00
Urządzenie po naprawie zostanie zwrócone do osoby wskazanej do kontaktu w opisie usterki. W przypadku napraw gwarancyjnych koszt transportu urządzenia zwróconego po naprawie pokrywa Posnet (jednorazowa wysyłka na terenie Polski).
W razie ewentualnych pytań lub sugestii prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail (rma@posnet.com) lub telefonicznie:
wew. 257 Piotr Jakubowski
wew. 253 Krystian Kowański
wew. 256 Jacek Szyprowski