Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie
Wsparcie techniczne
801 800 111

Okiem eksperta

99,9% urządzeń fiskalnych produkcji Posnet jest bezawaryjna!

19 czerwca 2018, Wtorek
Autor:
Paweł Świstek

Niecały 1% urządzeń fiskalnych oddawanych jest do serwisu. To potwierdzenie, że Posnet jest firmą premium. Świadczy o tym awaryjność na poziomie niższym niż 1% w przypadku wewnętrznej awarii kasy. Do wyniku nie wlicza się serwisowania wynikającego z zaniedbań, działań nieporządanych (takich jak intensywne zalanie cieczą), uszczerbek lub upadek kasy z dużej wysokości. Wspomniane przypadki nie są objęte gwarancją. Produkty mają podwyższoną odporność na kurz i brud a także na wilgoć, nie mniej nie ma na rynku kas, które mogą pracować pod wodą lub bezawaryjnie będą pracować po upadku z dużej wysokości. Oczywiście można zmniejszyć prawdopodobieństwo uszkodzenia lub zabrudzenia poprzez wszelkiego typu nakładki chroniące. 

Wspomniany 1% to wartość w skali globalnej w odniesieniu do wszystkich wyprodukowanych urządzeń. W czołówce urządzeń o najmniejszej awaryjności są: drukarki Thermal FV EJ, Trio oraz kasy Ergo i Bingo HS EJ.

Informacje o usterkach są szczegółowo analizowane i trafiają jako informacja zwrotna do Pionu Konstrukcyjnego. Stąd tak dobry wynik i niska awaryjność. Od lat dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, cięgle je udoskonalając.

Mechanizn drukujący "drop in" wrzuć i drukuj

Szczególnym podzespołem kasy lub drukarki jest mechanizm drukujący zawierający zębatki. Ze względu na funkcjonalność – zatrzaskiwanie się, muszą być częściowo odsłonięte. Konstrukcja urządzeń Posnet w związku z tą funkcją jest bardzo odporna. Możliwe uszkodzenia mechanizmu drukującego powstają zwykle z przyczyn niezależnych, gdy na przykład wpadnie do niego spinacz biurowy. Nie jest to bowiem usterka, która wynika z wady podzespołu wykorzystanego w produkcji.

Wsparcie techniczne Serwisu Głównego – w jakich przypadkach się z nami skontaktować?

Pracownicy serwisu zawsze chętnie służą pomocą. Kontaktować z nami można się poprzez infolinię lub bezpośredni numer wsparcia technicznego. Udzielamy porad związanych z użytkowaniem, konfiguracją, programowaniem urządzeń, połączeniem z komputerem, a także rozbudową i modernizacją. Warto jednak wiedzieć w jakich przypadkach użytkownik, to właśnie z nami, powinien się kontaktować. Zazwyczaj pierwszą linią jest serwis przypisany do kasy, czyli dystrybutor, od którego użytkownik kupił urządzenie fiskalne. Tak więc w przypadku gdy potrzebny jest przegląd kasy lub innego rodzaju usługa użytkownik kasy powinen kontaktować się z serwisantem. Jego dane kontaktowe znajdują się w książce serwisowej na stronie 6. Według przepisów prawa, Serwis przypisany jest do danego urządzenia fiskalnego (lub urządzeń fiskalnych) i zgłoszony do Urzędu Skarbowego. Nie ma takiej dowolności jak w przypadku serwisowania urządzeń powszechnego użytku gdy można skorzystać z dowolnego serwisu. Serwis urządzenia fiskalnego można zmienić – nie jest on przypisany na zawsze. W uzasadnionych okolicznościach istnieje możliwość zmiany serwisu, wymagana jest zgoda Serwisu Głównego kasy. 

Najczęściej oglądane

29.07.2024
Posnet Polska S.A.
50 lat kodu kreskowego
Auto ID
czytaj więcej
13.06.2024
Posnet Polska S.A.
POSPAY2 ONLINE Z IPOS - WYWIAD Z MARCINE ...
Zagadnienia fiskalne
czytaj więcej

Przeczytaj także

13.01.2020
Robert Szmidt
Trendy w branży handlowej w 2020 roku
Zagadnienia fiskalne Prawo
czytaj więcej
17.07.2022
Grzegorz Wdowiński
Czy zestaw POS może być tani? Może!
Zagadnienia fiskalne
czytaj więcej

wróć do listy
Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.