Aby nadzorować pracę można wykorzystać funkcje, które oferują urządzenia fiskalne. Umożliwiają wychwycenie zadań, z którymi dany pracownik radzi sobie gorzej, i w tym obszarze go wesprzeć. Należy działać selektywnie, aby modyfikować pojedyncze niedociagnięcia według priorytetów – tego, co ma największy wpływ na pracę całej grupy, w efekcie sprawnego funkcjonowania sklepu.
Takie działanie wpłynie na motywację całej grupy, która w efekcie sama zacznie działać sprawniej. Posiadając dane (z kasy lub programu sprzedażowego) i analizując raport kasjera można oprócz informacji o utargu otrzymać dane przedstawiające jego prace oraz informacje o zalogowaniu i wylogowaniu, czasie pracy, ilości i kwotach anulowanych paragonów lub liczb stornowań, ilości i kwot autoryzowanych paragonów etc. Ta cenna informacja zwrotna, pozwoli znacząco podnieść jakość pracy pracownika. Warto analizować raporty z urządzeń fiskanych aby obserwować swoich pracowników i delegować im pracę, w której są najbardziej efektywni. Ważną częścią powodzenia biznesu jest kontakt z klientem. Najczęściej to kasjer jest ogniwem spajającym. Kierownik powinien pokierować zespołem tak, by działał optymalnie i dbał o wysoką obsługę klienta. Często niewielkie usprawnienia mają realny wpływ na wzrost sprzedaży, dobrą atmosferę pracy zespołu i znacznie efektywniejszą prace podczas zmiany.