W 2018 roku prestiżową nagrodę – brązową Effie Awards - w kategorii marketing&business solutions, za „sprzedaż online w sklepie offline” otrzymali wspólnie: platforma e-commerce eobuwie.pl i firma technologiczna Nanovo. Do tego sukcesu przyczynił się również Posnet.
Eobuwie.pl stworzyło najnowocześniejsze w tej części Europy, interaktywne salony obuwnicze. Tyle, że… bez obuwia!
W stacjonarnych sklepach eobuwie.pl nie ma tradycyjnych półek i regałów wypełnionych setkami par butów. Głównym elementem wyposażenia jest kilkadziesiąt ekranów dotykowych, za pomocą których klienci mogą wybierać obuwie dostępne na zapleczu. Trzy minuty po złożeniu zamówienia jedna z tysięcy dostępnych par butów jest dostarczona przez pracownika do przymierzenia.
To innowacyjne rozwiązanie, które zapewnia klientom komfort i swobodę wyboru, dostęp do pełnej oferty sklepu i znacząco usprawnia proces sprzedaży. W ten sposób platforma eobuwie.pl chce również przyciągnąć konsumentów, którzy mają obawy przed zakupem obuwia przez internet.
Stacjonarne salony eobuwie.pl dają możliwość „przymierzenia” wybranego produktu, co nie jest możliwe przy zamówieniach online.
Pierwszy tego typu sklep powstał we Wrocławiu, następne m.in. w Poznaniu i Katowicach. Obecnie eobuwie.pl ma już kilka tego typu salonów w całej Polsce.
Wizjonerski pomysł eobuwie.pl wspierany jest rozwiązaniami technologicznymi przygotowanymi przez firmę Nanovo. Posnet wspiera projekt w zakresie dostaw technologii dotykowej.
Istniejąca zaledwie od kilku lat warszawska firma Nanovo Nanovo specjalizuje się w budowaniu narzędzi do cyfrowej komunikacji w przestrzeni publicznej. Firma stawia wyświetlacze reklamowe, tworzy oprogramowanie na ekrany dotykowe czy buduje skanery 3D do obuwia.
Współpraca Posnet z Nanovo trwa od początku 2016 roku. Potrzeby sprzętowe Nanovo idealnie wpisują się w naszą ofertę ekranów dotykowych. Wspieramy Nanovo wiedzą techniczną o urządzeniach i doradzamy dobór odpowiednich rozwiązań. Na potrzeby obsługi projektu stworzyliśmy indywidualny plan logistyczny gwarantujący dostępność dużej ilości urządzeń w krótkim okresie czasu.
Pierwszym wspólnym projektem Posnet i Nanovo było wyposażenie salonów Sephory w ekrany dotykowe. Od tego czasu z sukcesami realizujemy kolejne projekty m.in. dla banków czy sieci fast foodów. Jednak naszym najbardziej spektakularnym sukcesem są salony eobuwie.pl.
Zastosowana w salonach eobuwie.pl technologia oparta jest na systemie Signio 52, autorskim oprogramowaniu Nanovo. Integruje ona ekrany dotykowe znajdujące się w sklepie z internetową platformą eobuwie.pl.
Dzięki temu, akcje marketingowe i sprzedażowe z kanałów online’owych i mobilnych mogą automatycznie trafiać na ekrany monitorów w punktach stacjonarnych. Co więcej, oferta prezentowana na monitorach dotykowych może być powiązana z lokalizacją sklepu, porą roku czy nawet aktualną pogodą, np. w deszczowy dzień na ekranach możemy zobaczyć ofertę kaloszy.
Tak nowatorskie rozwiązanie wymagało wysokiej jakości urządzeń. Takich właśnie jak monitory Elo. Specjaliści z Posnet, dystrybutora urządzeń Elo w Polsce, świetnie znają możliwości tych urządzeń i dlatego Nanovo z nami podjęło współpracę przy projekcie salonów eobuwie.pl.
Obecnie w salonach eobuwie.pl wykorzystywane są następujące urządzenia z oferty Posnet:
Monitory Elo są wykorzystywane w salonach eobuwie.pl ponieważ:
Oprócz wymienionych monitorów oferujemy Nanovo również terminale Elo 10I1.
To urządzenie może pracować 24/7 w przestrzeni publicznej. Powstało specjalnie na potrzeby profesjonalnych systemów reklamy interaktywnej i rozwiązań samoobsługowych.
Znakomicie układająca się współpraca Posnet i Nanovo pociąga za sobą widoczne efekty biznesowe. Obecnie ilość wdrożonych przez Nanovo ekranów dotykowych pochodzących z dystrybucji Posnet znacznie przekroczyła tysiąc sztuk. To oczywiście powód do dużej satysfakcji i planowania kolejnych wspólnych przedsięwzięć.