Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

RMA - zgłaszanie napraw

Uwaga: zgłaszanie oraz śledzenie procesów serwisowych za pośrednictwem procedury RMA dedykowane jest dla autoryzowanych partnerów serwisowych Posnet.

Zgłoszenia RMA obsługiwane są przez osobny interfejs na stronie www.elotouchexpress.com

Po załadowaniu strony ELO wybieramy ikonę jak poniżej, gdzie automatycznie zostaniemy zalogowani jako Guest (Gość). Jako Gość logujemy się tylko raz, gdy po raz pierwszy zakładamy zlecenie w systemie RMA. Potem należy założyć swój indywidualny Login i Password .

Szczegółowa instrukcja zgłoszenia RMA do pobrania w dziale Download.

Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.