Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Krok pierwszy - weryfikacja usterki

Wszystkie monitory dotykowe i terminale są urządzeniami systemowymi, przez co poprawność ich działania zależy od funkcjonowania całego systemu.

Przed zgłoszeniem usterki sprzętu w serwisie należy ją najpierw zweryfikować wykluczając ewentualne błędy działania innych elementów systemu, oprogramowania, konfiguracji itd.

Posnet zdecydowanie zaleca, aby weryfikację awarii sprzętowej zlecić firmie, bądź osobie odpowiedzialnej za poprawne funkcjonowanie całego systemu (tzw. "Integratorowi Systemowemu"). Integrator znając szczegóły konfiguracji programowo-sprzętowej systemu może w naturalny sposób najszybciej ustalić przyczyny problemu (stosując np. urządzenie zastępcze, przywracając kopię danych itd.).

Zgłaszanie niezweryfikowanych lub niewłaściwie zweryfikowanych wad pociąga za sobą koszty logistyczne, koszty czasu poświęconego na testowanie a przede wszystkim koszty przestoju pracy sprzętu.

Zalecana przez Posnet procedura weryfikacji wady sprzętu:

  1. Potwierdzić powtarzalność usterki (usterka powtarza się regularnie lub nieregularnie).
  2. Zlecić weryfikację Integratorowi Systemowemu (w przypadku samodzielnej weryfikacji należy przejść do kolejnych kroków).
  3. Skonsultować problem z publicznie udostępnianą pomocą techniczną dostępną w dziale: Wsparcie Techniczne - rozwiązania znanych problemów na stronie internetowej Posnet.
  4. Skonsultować problem z ewentualnymi informacjami dostępnymi w instrukcji obsługi urządzenia. W przypadku braku instrukcji można ją pobrać w dziale: Do Pobrania - Dla Użytkowników (zakładka Ekrany Dotykowe).
  5. W przypadku braku rozwiązania należy skontaktować się z bezpośrednim Dostawcą urządzenia.
  6. W przypadku braku kontaktu z dostawcą należy skontaktować się z Serwisem Centralnym Posnet.

 

Uwaga: przed zgłoszeniem usterki lub weryfikacją statusu gwarancji prosimy o przygotowanie numeru seryjnego urządzenia i wskazanie źródła zakupu (nazwa i adres Dostawcy).

Preferowana forma kontaktu (e-mail):
rma@posnet.com.pl

Pracownicy Centrum Serwisowego zazwyczaj odpowiadają na korespondencję w czasie do 4 godzin.

W przypadku braku odpowiedzi prosimy o kontakt telefoniczny:
Piotr Jakubowski: +48 22 8686888 wew. 257
Krystian Kowański: +48 22 8686888 wew. 253
Jacek Szyprowski: +48 22 8686888 wew. 256

Adres do korespondecji:
Posnet Polska S.A.
Serwis Centralny (RMA)
ul. Municypalna 33, 02-281 Warszawa

Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.