Przed zgłoszeniem usterki sprzętu w serwisie należy ją najpierw zweryfikować wykluczając ewentualne błędy działania innych elementów systemu, oprogramowania, konfiguracji itd.
Posnet zdecydowanie zaleca, aby weryfikację awarii sprzętowej zlecić firmie, bądź osobie odpowiedzialnej za poprawne funkcjonowanie całego systemu (tzw. "Integratorowi Systemowemu"). Integrator znając szczegóły konfiguracji programowo-sprzętowej systemu może w naturalny sposób najszybciej ustalić przyczyny problemu (stosując np. urządzenie zastępcze, przywracając kopię danych itd.).
Zgłaszanie niezweryfikowanych lub niewłaściwie zweryfikowanych wad pociąga za sobą koszty logistyczne, koszty czasu poświęconego na testowanie a przede wszystkim koszty przestoju pracy sprzętu.
Zalecana przez Posnet procedura weryfikacji wady sprzętu:
Uwaga: przed zgłoszeniem usterki lub weryfikacją statusu gwarancji prosimy o przygotowanie numeru seryjnego urządzenia i wskazanie źródła zakupu (nazwa i adres Dostawcy).
Preferowana forma kontaktu (e-mail):
rma@posnet.com.pl
Pracownicy Centrum Serwisowego zazwyczaj odpowiadają na korespondencję w czasie do 4 godzin.
W przypadku braku odpowiedzi prosimy o kontakt telefoniczny:
Piotr Jakubowski: +48 22 8686888 wew. 257
Krystian Kowański: +48 22 8686888 wew. 253
Jacek Szyprowski: +48 22 8686888 wew. 256
Adres do korespondecji:
Posnet Polska S.A.
Serwis Centralny (RMA)
ul. Municypalna 33, 02-281 Warszawa