Infolinia __ 800 120 322
Znajdź urządzenie

Czym jest procedura RMA?

Uwaga: zgłaszanie oraz śledzenie procesów serwisowych za pośrednictwem procedury RMA dedykowane jest dla autoryzowanych partnerów serwisowych Posnet.

 Procedura RMA (ang. Return Material Authorization) stosowana jest przez dużych dostawców podzespołów i formalizuje proces przyjmowania towarów do serwisu. Proces ten przebiega w następujący sposób:

Sprzęt dostarczono do serwisu Posnet
  1. Klient dostarcza uszkodzonych produkt spedycją DHL.
  2. Serwis przyjmuje paczkę i weryfikuje zgodność zawartości.
  3. Serwis ręcznie zakłada i przydziela numer RMA.
  4. Sytem wiąże operację przyjęcia ze zgłoszeniem RMA.
  5. Zlecający nie ma możliwości sprawdzenia on-line statusu reklamacji.
Sprzęt zgłoszono procedurą RMA

Uwaga: zgłoszenie RMA złożone poprzez stronę internetową Producenta obsługiwane są wyłącznie dla urządzeń pochodzących z polskiej sieci dystrybucji (sieć dystrybucji Posnet). Przed ewentualnym zgłoszeniem internetowym RMA dla produktów Elo pochodzących z innych rynków prosimy o kontakt.

  1. Klient zgłasza uszkodzony produkt przez Internet na stronie Elo pod adresem https://www.elotouchexpress.com
  2. System automatycznie akceptuje listę i przydziela numer RMA.
  3. Klient wysyła spedycją DHL do serwisu Posnet paczkę oznaczoną numerem RMA.
  4. Serwis przyjmuje paczkę, weryfikując zgodność zawartości ze zgłoszeniem RMA.
  5. System wiąże operację przyjęcia ze zgłoszeniem RMA, dzięki czemu serwis otrzymuje wszystkie informacje o sprzęcie (statusie gwarancji, uszkodzeniach, zgłaszającym i inne).
  6. Zlecający na bieżąco może śledzić status naprawy.
Co zyskujemy?
  1. Brak konieczności szukania dokumentów gwarancyjnych - korzystając z przygotowanego formularza RMA w systemie producenta od razu otrzymasz informację, czy produkt jest nadal objęty gwarancją
  2. Zdecydowanie najprostszy i najkrótszy termin realizacji reklamacji w przypadkuzgłoszenia usterki procedurą RMA,
  3. Możliwość śledzenia on-line procesu reklamacyjnego w przypadku zgłoszenia sprzętu procedurą RMA,
  4. Możliwość wskazania adresu, pod który Posnet odeśle zrealizowaną reklamację (np. do klienta końcowego),
  5. Maksymalnie niski koszt spedycji w przypadku realizacji zleceń przez DHL.
Jeśli zaakceptujesz wszystkie „cookies” klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie” to zapiszemy na Twoim urządzeniu niezbędne pliki „cookies” oraz pliki analityczne i reklamowe. Kliknięcie „Odrzuć wszystkie" oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Możesz również samodzielnie skonfigurować swoje preferencje dotyczące plików „cookies” klikając przycisk „Dostosuj”. Więcej informacji o „cookies” znajdziesz w polityce prywatności.